شیزکت

ادبیات فیلم و آهنگ

شیزکت

ادبیات فیلم و آهنگ

سفر ارزان به ایروان

اول که قیمت تورها نجومی شده، درسته زدن 16 میلیون و غیره،تازه بدون عوارض خروج،بدون گشت تو ایروان، بدون غذا، یعنی 16 برای هتل چرت ملافه موش خورده به اضافه پرواز با قشم و زاگرس ایر،

 من یک راه بسیار ارزان که خودم هم امتحان کردم، بهتون میگم

راه زمینی

اره دردسر داره، ولی اگه بتونین حدود ۱۲ ساعت از تهران تا ایروان بشینین،اونوقت بقیه مطلب رو بخونین

بلیط رفت و برگشت به ایروان، 2800

میشه،زمینی

و میشه مستقیم از سایت زیر خرید

https://safar724.com/bus/tehran-yerevan?date=1402/04/13

پیشنهاد من اینه رفت و برگشت رو باهم بخرین،چون موقع برگشت تو ایروان ممکنه یکم گرونتر باشه

رفت ۱۴۰۰،برگشت هم همان

خب حالا هاستل

از پنج دلار تا هفت دلار که در بدترین حالت چهارشب بمونین ایروان ،میشه  با دلار ۵۱تومنی حدود 1428

اینم از این، حالا غذا و رفت و آمد در ایروان،من دفعه قبل صد دلار بیشتر نداشتم و رسوندم کامل، حالا ببینم با تورم چقدر درمیاد

توی این سایت 

https://www.numbeo.com/food-prices/country_result.jsp?country=Armenia

نوشته اگه رستوران ارزون برین، روزانه فوقش ۸ دلار بدین غذا که میشه ۱۶۳۲

و تاکسی که هیچی، اگه هیچ هایک کنین یا با اتوبوس برین، هر اتوبوس هربار صد درام باشه، فوقش سه دلار بشه روزانه برای اتوبوس، البته جاهایی مثل دریاچه سوان، ندیدم با اتوبوس برن،

ولی با ده تومن میشه راحت رفت ایروان، یازده میلیون حتا با عوارض، فوقش برا یکروز غذا ببرین از ایران

راحت که نه، با باسن پارگی میرسین. ولی خب ارزش داره، پست بعد جاهای دیدنیش رو میذارم،


عجیبه که غذا ارمنستان از گرجستان گرونتره،حتا سوپرمارکت ها هم گرونتر گرجستانن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد