شیزکت

ادبیات فیلم و آهنگ

شیزکت

ادبیات فیلم و آهنگ

بابا بستنی

یجایی هست شیراز به اسم بابابستنی،ملت جوزده شیراز، میخاستن ثبت ملیش کنن، اینجا مخصوص یبوسته،هروقت یبوست دارین میتونین برین بابابستنی و با اسهال برگردین خونه

دیروز توی پیاده روی طولانیم، یهو رسیدم بابابستنی شعبه تپه تلویزیون،یا آخر سروناز

و دلم بستنی خاست،رفتم یه اسکوپ گرفتم، فروشنده هم هی میگه همین؟ فقط همین؟،که گفتم اره مگه چیه، 

حتمن باید ده تا اسکوپ بچپونن روی هم که راضی شی

خلاصه وقتی اومدم خونه دلم میپیچید و تا صبح تاوان پس دادم

یگبارم انقدر چرک کثافت بودن که دانشگاه شیراز تست رایگان سرطان روده گذاشت برای کسایی که بابا بستنی پاتوقشون بوده

بگذریم،

پ ن: مرده شور بابابستنی رو ببرن،هنوز مریضم

پ ن دو: بابابستنی برای نخ دادن و شماره گرفتن بود که وقتی والدین فهمیدن همچین جایی هست و خیلیا میرن،از سرکنجکاوی رفتن و  شد پاتوق پیرمردا و پیرزنا، دلیلش هم همون خط دومه

پ ن :هفت روز مسمومیت با بابابستنی شیراز

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا جمعه 12 آبان 1402 ساعت 08:04

بابابستنی تپه تلوزیون افتضاحه یه بار جلو خودم بستنی قیفی داد یه دختری لیس زد گفت ای که آبه نمیخوام ازش گرفت دوباره گذاشت تو یخچال کثافت. متنفرم ازش

ازشون بعید نیست،چرکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد